خیر، بیمه تکمیلی اختیاری است و کارفرما میتواند برای کارکنان خود آن را ارائه دهد، اما بیمه پایه تامین اجتماعی اجباری است
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره با وکیل ثریا حسینی، از اینجا با ما در ارتباط باشید: